marți, 12 aprilie 2011

Jaejoong din JYJ vorbeşte despre singurătate, Twitter, şi schimbarea din stilul muzical al JYJ

Jaejoong din JYJ a stat recent de vorbă cu Hankooki , pentru un interviu mai lung, unde a vorbit în mod deschis despre o varietate de lucruri personale, cum ar fi relaţiile, contul lui de Twitter şi cariera sa muzicală. Aici avem şi interviul!


Jaejoong tocmai terminase un alt interviu, pentru un ziar diferit, la o cafenea din Seoul, când s-a întâlnit cu Hankooki, şi, în acel moment, părea fericit şi entuziast, deoarece "băuse câteva pahare de vin." 
În timp ce era pe drumul spre un bar din Samsong-dong pentru interviu, Jaejoong a început să-şi împărtăşească gândurile referitoare la recentul cutremur din Japonia şi problema radioactivă, ca o modalitate de a "sparge gheaţa" în maşină. Surprins de părerile sale destul de profunde în legătură cu subiectul, cel care i-a luat interviul a întrebat: "Citeşti mult?", la care cântăreţul i-a răspuns: "Mai degrabă decât din cărţi, învăţ multe de la cei din jurul meu."
  După ce au ajuns la bar, Jaejoong a pus pe masa de aluminiu un total de şase telefoane mobile, unul dintre care este cel pe care îl foloseşte în Japonia. A explicat că fiecare telefon este folosit pentru ceva legat de afaceri, şi că nu are unul numai pentru familie. Jaejoong a mai spus şi că, la un moment dat, a şters peste 1000 de contacte, spunând: "În timp ce-mi depăşeam problemele prin propriile forţe, am realizat că devenisem distant faţă de câţiva oameni. Nu am păstrat contactul, datorită suferinţei mele, motiv pentru care am mult mai puţini oameni care mă sprijină acum... Dar, asta fiind spus, încă mai am colegii de trupă şi fanii."


În cuvintele lui Jaejoong era conţinut şi un nivel mai profund de complicaţii şi greutăţi. Biografia de pe Twitterul personal spune "JYJ, din TVXQ", totuşi, în zilele cu interviuri, Jaejoong o schimbă la doar "JYJ.". Cântăreţul a explicat, "Adevărul e că TVXQ a fost prima mea definiţie, şi asta nu se va schimba niciodată. Nu e niciun alt motiv în spatele acestui lucru. E la fel ca şi pentru "JYJ"; când m-am trezit dimineaţa, simt că întreaga mea viaţă înseamnă "JYJ", motiv pentru care am schimbat-o. Punctul de după? Păi, chiar nu are niciun înţeles ascuns... (râde)"
În timpul altor interviuri din aceaşi zi, Jaejoong a recunoscut sincer că a fost într-un total de patru relaţii. De asemenea a revelat câteva poveşti complicate despre familia sa, dar a pus emfază în faptul că vrea să se concentreze în a vorbi despre "muzică".
"Am învăţat foarte multe după ce am primit rolul de director executiv pentru o performanţă în Tailanda. Când am primit acel rol, am avut foarte multe griji. Dacă merge bine, e datorită angajaţilor, dacă nu, ar fi fost vina mea. Vroiam să-mi asum responsabilitatea deplină pentru tot. Înainte de începutul concertului, am mers devreme, să verific totul cu grijă, de la aranjamente la timpul performanţelor. A fost o uşurare că s-a terminat cu bine, dar, sincer, a fost datorită uriaşului ajutor de la Junsu şi Yoochun, haha."
JYJ şi-au avut concertul "World Tour 2011" în Tailanda, în februarie şi martie, la "Impact Arena" în Bangkok pentru mai mult de 2.200 de fani. Cu ajutorul membrilor echipei, Jaejoong a aranjat luminile, intrarea publicului şi ţinutele din nimic. A folosit chiar şi cronometre pentru a verifica în mod direct sincronizarea perfectă a cât timp trebuie să stea în culise pentru a se pregăti pentru următoarea performanţă.
"De când sunt un cântăreţ, există multe momente în care mă gândesc "Ah, mă întreb cum ar fi dacă am face aşa." Dacă devin director mai des, nu crezi că o să pot să creez un concert chiar mai complet?"

 Jaejoong a mai spus, "Cred că şi fanii au simţit-o, dar muzica noastră s-a schimbat uşor. Nu am fi avut niciodată un cântec ca "Fallen Leaves" înainte. E adevărat că nu eram siguri că putem să ne descurcăm cu un cântec cu un astfel de ritm. Ne gândim să învăţăm mai multe despre armonii ca să putem să continuăm cu schimbările. După ce am început să ne producem propriile cântece, am simţit nevoia să învăţăm mai multe despre teoria muzicală."
O dată cu trecerea timpului, sticla de soju a început să se golească, şi cuvintele lui Jaejoong au devenit mai mult sincere decât amuzante. A început să-şi exprime gândurile legate de situaţia cu fosta sa agenţie, colegi şi juniorii care se schimbă, şi a vorbit despre zidul pe care a început să şi-l formeze datorită suferinţei şi cicatricilor. Jaejoong a exprimat în mod consistent că îşi doreşte să participe în activităţi de variety şi promoţii, ca şi ceilalţi membri.
Jaejoong spera că odată ce controversa cu fosta agenţie se va mai potoli, va putea să-şi cunoască fanii frecvent prin broadcast TV. Totuşi, speranţele sale nu au fost împlinite încă. Când întrebat dacă se simte singur, a râs şi a răspuns, "Când şi cum mă pot întâlni cu fanii? Să fiu sincer, cele mai multe din grijile mele se bazează numai pe asta. Cred că totul va fi bine. Plănuiesc să cânt tot restul vieţii, deci nu e ca şi cum aş putea să mă plictisesc."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu