miercuri, 13 aprilie 2011

Pozele candide ale actriţei Nam Sang Mi atrag atenţie considerabilă!

Poza candidă a actriţei Nam Sang Mi a stârnit foarte mult interes printre netizeni.
Pe 11 aprilie, printr-o comunitate virtuală, o poză a lui Nam Sang Mi a fost postată, împreună cu titlul, "O poză candidă recentă de-a lui Nam Sang Mi la nunta unei rude."
În această poză, Nam Sang Mi purta o jachetă neagră şi îşi legase părul în spate cu modestie, emanând o aură de modernitate şi graţie. A fost luată în calcul în mod special pielea perfectă a lui Nam Sang Mi, fără nicio pată. Persoana care a încărcat poza a lăsat şi o scurtă explicaţie lângă poză, "Faţa fără machiaj a lui Nam Sang Mi arată exact la fel."
Netizenii au lăudat poza, spunând, "Graţia feţei ei este uluitoare.", "Felul în care râde cu ochii e atât de atractiv" şi "N-ar trebui să fie mai frumoasă decât mireasa!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu