marți, 12 aprilie 2011

Seulong din 2AM a fost prins într-o ceartă dintre IU şi mama ei!


Seulong din 2AM a mărturisit că a fost o dată prin în mijlocul unui conflict între IU şi mama ei. 
În episodul din 11 aprilie al "Night After Night", Taecyon şi Wooyoung din 2PM, Seoulng din 2AM, Alex şi Kim Dong Wan au apărut ca invitaţi, cu scopul de a împărtăşi poveşti ale "idolilor-actori".
Seulong a mărturisit că a fost o dată invitat la cină cu IU şi mama ei. A spus, "Mama lui IU mi-a cumpărat friptură de vită. În timpul promoţiilor noastre de la "Nagging", i-am promis lui IU că voi cânta la festivalul şcolii ei."
După ce a cântat la festival, Seulong a spus că a fost să ia cina cu IU şi mama ei, unde s-a găsit într-o situaţie mai neobişnuită. A elaborat, "În acea perioada, IU şi mama ei se certau în legătură cu mersul ei la facultate. Eu eram prins la mijloc şi nu ştiam ce să fac." IU anunţase anterior că nu avea să meargă la facultate, pentru a se putea concentra pe cariera sa muzicală.
Seulong a oftat, "IU mi-a cerut să o conving pe mama ei, în timp ce ea îmi cerea să o conving pe IU."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu