marți, 12 aprilie 2011

Jang Geun Suk are acum propria aplicaţie iPhone!

Pe data de 9 aprilie, actorul Jang Geun Suk şi-a scos propria "Jang Geun Suk Application", într-un efort de a conversa mai direct cu fanii săi.
Utilizatorii de iPhone au fost primii care au putut downloada această aplicaţie specială. În prima zi de la lansarea sa, aplicaţia a ajuns pe locul 26 în topul celor mai bine vândute.
Aplicaţia le permite fanilor să trimită mesaje live, şi să vadă pozele pe care el le încarcă în mod direct. Producătorii au mărturisit că aplicaţia e diferită de altele în sensul că Jang Geun Suk poate să fie acum mai aproape de fanii săi, live, dintr-o varietate de locaţii.
Jang Geun Suk a comentat: "E foarte amuzant să pot comunica cu fanii mei în acest fel. De mult timp mi-am dorit să scriu scrisori gen intrări de jurnal pentru fanii mei, şi întotdeauna m-am întrebat la ce se gândeau. Am devenit dependent de aplicaţia aceasta recent, deoarece e atât de uşor de folosit şi e live."
Aplicaţia va fi lansată în curând şi pe piaţa Android.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu